New look bag

Wiosna! Koniec zimowych kurtek i kozaków (przynajmniej do dziś :P) dlatego postanowiłam wykorzystać pogodę i pokazać wam typowo wiosenny i klasyczny look :) W tamtym tygodniu zaliczyłam piątkową dostawę w second handzie i mogę wam się pochwalić nowymi zdobyczami:  spodnie sh 7zł
szalik sh 5zł
torebka sh 4zł
koszula- sh 5zł
baleriny- sh 9zł (river island)
kurtka- reserved












I jeszcze ogromna prośba do was dziewczyny! Bardzo was proszę pomóżcie wygrać wycieczkę dla moich rodziców- kliknijcie na ZDJĘCIE i je polubcie! Będę wdzięczna :)




13 komentarzy:

Unknown pisze...

Ja tez wyłowiłam ostatnio same perły muszę poświęcić im trochę czasu i niebawem się pochwalic :)

asistylee pisze...

Przepiękną torebkę złapałaś :)

TynkaaBlog. pisze...

torba cudo!

Juliet Monroe pisze...

Świetna jest ta torba, aż nie wierzę, że kosztowała tak mało!
Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

Okiem Pozytywnej28 pisze...

No normalnie mistrzostwo świata :D Rewelacja ;) no i jeszcze za takie małe pieniążki :)

Unknown pisze...

Spodnie i koszula mega! Ja nie wiem gdzie Ty znalazłaś taki odjechany sh ;D

Unknown pisze...

Świetna stylizacja, jak na sh to wręcz genialna :)

Unknown pisze...

Super masz tą torbę <3
Pozdrawiam!

Eveline pisze...

przyjemny zestaw;)
pozdrawiam cieplutko :))
woman-with-class.blogspot.com

Unknown pisze...

Super wszystko razem wygląda :)

Sandicious pisze...

ta torba jest genialna!
Sandicious

Ubrana nie przebrana pisze...

Super! Prosto, z pomysłem i za niewielkie pieniądze :)

Gingerashion pisze...

Zakochałam się w butach i torebce ! <3