Marzec- changes

Hi dziewczyny! 
Ostatnio coraz intensywniej myślę co dalej z moim życiem i dochodzę do wniosków, że potrzebuje sporych zmian, a jedną z nich jest koncepcja wyjazdu do Anglii. zaraz. Jeśli macie jakieś doświadczenia i jesteście w stanie mi polecić jakieś konkretne miejsce w Anglii to chętnie posłucham waszych opinii gdzie najlepiej się wybrać, oczywiście w celach zarobkowych :) 
Buziaki
sweter- sh 8zł
spodnie- sh 13zł
buty- sh 8 zł
naszyjnik- sheinside
torebka- whole sale










13 komentarzy:

Bo ogranicza nas tylko umysł pisze...

Super stylizacja .. ekstra sweterek :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie

Unknown pisze...

Spodnie i sweter są mega! Mi się czasami uda coś znaleźć na sh, ale zazwyczaj nie mam tyle cierpliwości do szukania ; )) Świetne zdjęcia.

Unknown pisze...

Ja osobiście nie polecam Ci wylotu do Anglii. Obywatele Polski są tam traktowani gorzej, jak obywatele drugiej kategorii. Prawie wszyscy zaczynają prace na hali, po 12 godzin w zimnie, za naprawdę marne pieniądze. Praca jest często na telefon, niepewna. Ponadto w Anglii coraz więcej Pakiństańczyków, przemocy, bijatyk. Wiadomo, że tak nie jest wszędzie, są osob, które wyjechały i są zadowolone. Jeżeli znasz angielski perfekt- być może uda Ci się znaleźć coś fajnego. Ja wiem po swoich swoich i najbliższych doświadczeniach, że tam nie jest tak różowo jak by się wydawało. Czasami lepiej jest pracować w swoim kraju, być traktowanym dobrze, być blisko swoich bliskich. Tak czy siak życzę Ci powodzenia, oby Tobie się udało, jeżeli się zdecydujesz :-)
Stylizacja świetna, sweter jest boski!
Pozdrawiam :-)

Magdalena pisze...

śliczny sweterek i torebka!

themissydi pisze...

Takie spodnie z secondhandu?:D Rewelacja!

I am Allexandra pisze...

Zazdroszczę Ci tego sweterka i torebki :)

rice and pepper blog pisze...

super zestaw! ja też potrzebuję zmian, ale ostatnio stwierdziłam, że wyjazd to nie jest to, więc szukam nowej pracy na miejscu :)

TynkaaBlog. pisze...

piekny zestaw, ale widac że zimno;*

Nippi pisze...

Super look ! Sweter bardzo mi się podoba :)

-I-K-S- pisze...

bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, masz świetne łupy z sh :)

Pani M. pisze...

Sama bym chętnie wyjechała, ale nie chcę brać czegoś w ciemno, dlatego szukam alternatywy w kraju. Jeżeli nastawiasz się na zarobek to popytaj wśród znajomych, biura pracy strasznie skubią i nie wiele zarobisz z posrednikiem na głowie. No i język to podstawa. Mam nadzieję, że Ci się uda ! A strój bardzo fajny, jak zawsze ;))

Unknown pisze...

Sweterek <3

asistylee pisze...

Spodnie dorwałaś obłędne! :*