Black and white

Hi! U mnie obecnie ogromny przewrót w życiu! Nie chce na razie zdradzać swoich planów by nie zapeszyć, jedyne co mogę wam obecnie powiedzieć to tyle, że częściowo wracam do mojego rodzinnego Mielca. Jedynie do końca miesiąca pozostaję na obecnym mieszkaniu w Krakowie, które wynajmuje już trzeci rok... Nie lubię zmian ale niestety są one co jakiś czas potrzebne..
W dzisiejszym poście prezentuje wam moje nowe buciki oraz spodnie, które udało się wychaczyc w sh, a na moim instagramie i wkrótce na fb bedziecie mogły zobaczyć mój nowy piękny, beżowy płaszczyk oczywiście z sh, buziaki!
sweter- sh 6zł
płaszcz- sh 18 zł
spodnie- sh 12zł 
torebka- mizensa
buty- elilu 59 zł


















7 komentarzy:

TynkaaBlog. pisze...

płaszcz jak dla mnie zbędny, ale torby zazdroszczę! teraz ciężko ją dorwać ze srebrnymi wstawkami.

rice and pepper blog pisze...

a ja nie mogę się zdecydować, czy lepiej z płaszcze, czy bez, bo ogólnie jest mega fajnie :)

asistylee pisze...

Świetnie wyglądają te spodnie! Aż nabrałam ochoty na jakąś przeróbkę w podobnym stylu :)

Gingerashion pisze...

A mi bardzo podoba się wersja z płaszczykiem - jest świetny !

Secret garden pisze...

Świetny look, bardzo mi się podoba całość!

Sandicious pisze...

spodnie wyglądają rewelacyjnie!

Unknown pisze...

Śliczne slip on'y :D
http://jadaare.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga, na którym dopiero zaczynam ;D