Red dress

 Robiąc porządki w szafie natknełam się na sukienkę, którą kupiłam na wakacjach i do tej pory wam jej nie pokazałam. Osobiście nie cierpię ubrań w kolorze czerwonym,ale wraz z oglądaniem inspiracji na różnych portalach sama się zaraziłam i zaczęłam szukać odpowiedniej dla siebie. Znalazłam!- początkowo na stronie internetowej Mohito- jednak cena i długość mnie nie do końca przekonywały. Szukając dalej natknełam się na tą samą na vintedzie za 50 zł (cena była tak niska ze względu na zepsuty zamek). Naprawa kosztowała mnie 4 zł :P, do tego zajęłam się długością obcinając dolną część koronki i oto widoczny efekt sukienki wartej 250 zł, zakupionej za 54 zł:) Dlatego wam wszystkim polecam poszperanie zawsze na portalach z ubraniami, gdzie możecie znaleźć te same ciuszki w niższej cenie :)
Miłej niedzieli wam wszystkim :)










12 komentarzy:

asistylee pisze...

Fantastyczna sukienka :) Na wakacjach byłam na weselu, na którym jedna z dziewczyn właśnie miała ją na sobie, i wyglądała rewelacyjnie! Jednak Twoja dużo lepsza - skrócona wersja bardziej do mnie przemawia :)

szaroscgwiazd pisze...

ta sukienka jest obłędna ♥

Mis Marli pisze...

Mnie też dziś naszło na czerwoną sukienkę :) Piękna sukienka :) Skrócona wersja wygląda lepiej :)

Herrero pisze...

Ostatnio też przykuła mój wzrok. Ma piękny kolor!:-)

Unknown pisze...

Wygladasz przepieknie w tej czerwonej sukience ! <3

Pozdrawiam ;***

Unknown pisze...

Starting up with the grow older youre right now Consequently except youre mostly of the who have retained strength training exercising thrice a week or more along with Pro Muscle Fit consuming some sort of nutrition ray diet plan choose is usually to control within your self-confidence along with move discover a medical expert for the whole actual Talk with the.

http://www.supplement4fitness.in/pro-muscle-fit.html

Oliwka pisze...

Śliczna sukienka <3

olciaxoxo pisze...

cudna sukienka *.*
mój blog: klik ❤

Qwerty pisze...

Outcome associated with each perform out session ones therapeutic ltyrosine pertaining to body building empowers muscles nerves in addition to your own metabolism that you should get the Ageless Alpha many via the ingredient devoid of experiencing adverse reactions for the body our tips from finding your own almost all coming from ltyrosine intended for body.

http://www.healthybeats.net/ageless-alpha.html

Anonimowy pisze...

Bardziej podoba mi się dłuższa.

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Umair pisze...

?