My room










Hej dziewczyny! Tym razem chce się z wami podzielić  zmianami jakie zaszły w moim pokoju w ostatnim czasie :) Tak naprawdę, wszystko zaczęło się  od wymiany łóżka na nowe, a kolejne nowości zaczeły pojawiać się masowo wraz z pojawiającymi się promocjami :)
Wiele z was pytało skąd mam zasłony- tak więc odpowiadam- kupiłam je w Ikei na dziale materiałów. Również w Ikei kupiłam tymczasowy stolik za 19,90 zł, białą półkę za 39,90zł i kudłaty dywanik. Ramkę z wzorkami wyhaczyłam w Pepco za 9,90, a tą drugą  którą możecie zobaczyć na dalszych zdjęciach (ramka z napisami) znalazłam na promocjach w Jysk za 12 zł. Również z Pepco mam tacę, która często przydaje się na kawę i przekąski:)
O wieszaku na ubrania już nie raz wam wspominałam, że to cudo jest efektem łączenia kijów do łopat (haha xD) za pomocą wkrętów. W najbliższej przyszłości planuje go przemalować na srebrny kolor z przetarciami podobnie jak rama lustra.
Iiii właśnie lustro jest moją wisienką na torcie! Jeśli poszukiwałyście dużego lustra to polecam zaglądnąc do Jysk. Swoje upolowałam w tym tygodniu na przecenach (które w sumie nadal trwają do 9 grudnia). Lustro zostało przecenione z 500 zł na 150 zł plus wykorzystałam bon 20 zł za zapisanie się do newlettera i tym sposobem za lustro sporych wymiarów z ogromną srebrną ramą wydałam jedynie 130 zł! Polecam :)
Udanego weekendu :)















7 komentarzy:

Mis Marli pisze...

Jak stylowo :) Lubie wnętrza w takich kolorach :) Lustro to naprawdę świetny łup - jest rewelacyjne :) ale najbardziej podobają mi się zasłony <3 <3 <3

MADAME LIPSTICK pisze...

Ale piękny pokój! Świetne lustro, fajnie, że udało Ci się kupić aż tyle taniej ;)
Pozdrawiam

Okiem Pozytywnej28 pisze...

Przepiękne wnętrze, bardzo eleganckie i stylowe ;)

Natalia pisze...

Podoba mi się ten wystrój. Minimalistyczny, a zarazem stylowy! Do tego moje ulubione połączenie kolorów - wielki plus :)

nathvalie.blogspot.com

asistylee pisze...

Mam to samo lustro z jyska! I równiez kupiłam na małej przecenie (170 chyba zapłaciłam) Ale jak za tą cenę to na prawdę warta! :)

Anonimowy pisze...

A kolor scian, jaka konkretnie farba i numer? Oraz skad kanapa i czy na niej sie spi, jest rozkladana?

Unknown pisze...

Świetnie urządzony pokój! :)