Nowosci

Witajcie! Dziś moje ostatnie nowości z mieleckiej ziemi. Ostatni tydzień spędziłam w swoim rodzinnym mieście i nie mogłam sobie odmówić chodzenia do mojego ulubionego sklepu:) Niektóre rzeczy mogłyście już widzieć na blogu, ale większość to świeżo upolowane ciuszki.
sweterek- sh 6zł
top- sh 3zł
spodenki- sh 3zł
 spódnica ołówkowa- new yorker 39zł
plisowana spódnica - sh 4zł
 marynarka- sh 4zł
spodenki- sh 6zł

 bluzka- sh 3,50 zł
spodenki- sh 6zł
torebka- sh 12zł
 torebka- sh 8zł
spodenki- sh 9zł (zara)
bluzka- sh 2zł (zara)
 spodnie- sh 9zł
bluzka- sh 8zł
 koszula- sh 6zł
sandały- sh 13zł
sweter- sh 6zł

19 komentarzy:

powerpinkyx pisze...

Piękne rzeczy kupiłaś. Zwłaszcza te z sh! :)

Karolina Małgorzata pisze...

Rewelacyjne rzeczy!

asistylee pisze...

Wczoraj odwiedziłam ciucholand tego samego właściciela który również w Mielcu posiada punkty, i powiem szczerze, że obłowiłam się w perełki :) A Ubrania pokazałaś WSPAIAŁEE!!! :*

Różowa Szminka pisze...

genialne nowości :)

mish-mash-wardrobe pisze...

Wow! Mnóstwo naprawdę ślicznych perełek za takie grosze! <3

Anonimowy pisze...

ładne mixy

http://www.iamemilia.blogspot.com/ - zapraszam

Eveline pisze...

świetne nowości:)
pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

Eveline pisze...

świetne nowości:)
pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

Pani M. pisze...

Zawsze szalenie podobają mi się rzeczy, które kupujesz !! :)

Unknown pisze...

Jak zwykle podoba mi się absolutnie wszystko ;-)
Pozdrawiam!

Mode Moi Sell pisze...

świetne nowości, dużo ich <3

invisiblefashion pisze...

ale cudenka znlazlas :)

oczynamode pisze...

Fantastyczne nowości! Wszystko z chęcią bym nosiła :)

ANNFFASHION pisze...

Ale fajne rzeczy! Ja nie lubię sh, aczkolwiek wiele blogerek trafia tam na istne perełki!

Zapraszam do mnie na dzisiejszy post. Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe, czekam na Ciebie!

PS. mogłabym liczyć na LIKE? Byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna!
https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

aniapalka pisze...

boskie rzeczy! i jakie ceny ;O dziękuje za odwiedziny u mnie i zapraszam ponownie:*

Unknown pisze...

swietne spodnie i szpileczki :)

karolcia92478181 pisze...

Cudowne!

http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

www.mondonne.pl pisze...

ZGŁOŚ SWOJĄ LETNIĄ STYLIZACJĘ DO KONKURSU !!!
PS. Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie MONDONNE z perfumowanymi nagrodami !!!
Do zakończenia konkursu pozostało jeszcze 3 dni !!!
Szczegóły na http://mondonne.pl/konkurs-pt-zapach-kobiety/

Pozdrawiam!
MONDONNE
http://mondonne.pl/

Daria pisze...

Super ciuszki. rewelacja :)

www.daariaaa.com