Floral

Tak więc już po świętach, super zimnych świętach.. :/ Teraz czekam w końcu na prawdziwą i ciepłą wiosnę!
Historia bluzki z tego zestawu była dość dramatyczna :P Kupiłam ją oczywiście na szmatach za 8 zł - bluzka była z metką na której cena wynosiła 50 euro (firma wallis) i w sumie była na mnie znacznie za duża i w ogóle w kwiatki więc wystawiłam ją na sprzedaż, jednak sezon mody kwiatkowej przekonał mnie jakoś do niej i została zachowana. 
Spodnie- zakupione na dziale męskim, przerobione przeze mnie średnio nadają się do chodzenia przez zbyt duże zwężenie nogawek, a wielka szkoda..
Miłego dnia dziewczynki! :)

I tak jak obiecałam- pozdrowienia dla Kamila P. :P










23 komentarze:

Meow pisze...

Skąd masz taką śliczną torebeczkę ?;>

Maja pisze...

kolejny piękny zestaw! <3

karo pisze...

świetne pomysły i te kolorki.... extra

vanilladreaam pisze...

Niesamowita, niespotykana torebka!;)
Sukienka została uszyta specjalnie na bal, ale kiedy już jest po, wisi sobie w garderobie.. może się jeszcze przyda, a może ją skrócę, w sumie nie mam serca, żeby ją ucinać ;d

VogueEVA pisze...

Niesamowite, że umiesz znaleźć tyle ciekawych rzeczy w SH! jestem pełna podziwu, serio!
W ogóle to świetny blog, dodaję do obserwowanych

cristal pisze...

świeżo i pięknie
http://tarura.blogspot.com/ serdecznie zapraszam

Kasia pisze...

Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie kolorowe połączenia! :) Też bardzo lubię chodzić do sh, w Krakowie najbardziej do ciuszka na Szlaku.

Prawie Krakowianka pozdrawia Krakowiankę! :)

Kasia pisze...

Kazimierz, a jaka dokładnie ulica to nie pamiętam niestety Moja Droga, blisko mojej uczelni. :)

Monika pisze...

nieziemskie rzeczy wynajdujesz i wyglądasz w nich pięknie :)

Memorable pisze...

bardzo fajna bluzka i świetne spodnie :)

pozdrawiam!!!

http://memorable-nicnadzwyczajnego.blogspot.com/

Marta Miklewska pisze...

aaaa!! spodnie sa boskie wogole super wygladasz!

Marta Miklewska pisze...

niby letnie ale cieplo to nie bylo :)

Faustyna i Paulina pisze...

Świetna koszula i torebka;)

Madzialena pisze...

Fajna stylizacja :)

Zapraszam do mnie.

paradixe pisze...

nie wierze ze kupilas te spodnie na dziale meskim ! sa rewelacyjne jesli chodzi o kroj ! wgl, znalazlas swoj rozmiar? ; )

from all over the world pisze...

jestem pod wrazeniem tych spodni, kto by pomyślał że były męskie o.O

Dory pisze...

świetny zestaw, masz talent do buszowania po SH, ja rzadko widuję takie perełki u siebie... pozdrawiam :-)

Maciąg pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Maciąg pisze...

Za-je-bi-ste!

P.S. Kilianowa, mam Cię już u siebie ;p

madaleine90 pisze...

uwielbiam twoje stylizacje z modnejpolki ;) wiec zwiedzilam tez caly blog ;D i dalej bede stalym obserwatorem ;)

viosna pisze...

Świetnie wyglądasz, bardzo ciekawy i nietuzinkowy styl. Na pewno będę zaglądać częściej.

laviolette pisze...

sliczna koszula, dzieki za wizyte u mnie, obserwuje :)

Karolina pisze...

fajnie wygląda połączeniu takiego różu z brązem :)
a zestaw na lato bardzo na + ...z niecierpliwością na nie czekam!
pozdrawiam