Gdzie znalezc dobre second handy

Hej dziewczyny! Dostaje od was coraz więcej wiadomości z pytaniem gdzie można upolować takie perełki jakie możecie oglądać na moim blogu czy FB. Postanowiłam stworzyć małą mapkę miejsc w Polsce gdzie możecie również zajrzeć i wzbogacić swoją szafę :)


W zasadzie z reguły pisałam tylko o sklepach w mojej miejscowości czyli Mielcu na podkarpaciu ale ta sieć do której chodzę ma swoje sklepy w całej Polsce. Sklepy istnieją pod nazwą "Dyskont odziezowy Tania odzież" i znajduje sie m.in.
Mielec
Tarnów
Gdańsk
Starogard Gdański
Sosnowiec
Tczew
Wiec jeśli któryś z nich jest blisko waszego miejsca zamieszkania to polecam zaglądnąć z rana w dzień dostawy, a sadze ze każda z was znajdzie coś fajnego :)

Jest jeszcze jedna sieciówka którą mogę wam zaproponować. Osobiście w tych sklepach nigdy nie byłam ale sklep który prowadzę częściowo zaopatruje w towar własnie od nich :)
Ich stacjonarne sklepy znajdziecie w takich miastach jak :
Dębica
Nowy Sącz
Lublin
Rzeszów
Stalowa Wola
Jarosław
Gorlice
Jasło
Krosno
Przemyśl
Lubartów
Radzyń Podlaski
Łuków
Siedlce

Dokładne adresy znajdziecie TU i TU

Oczywiście nie mogę zapomnieć o swoich sklepie który prowadzę w Krakowie - zainteresowanych zapraszam na Krakowską 5 i do polubienia profilu na FB ( klik) gdzie mozecie na bieżąco oglądać nasze nowości

Dla potwierdzenia teorii w praktyce wrzucam kilka ostatnich nowości i zapraszam do polubienia mojego Fb na którym znajdziecie wiecej nowosci KLIK :)






10 komentarzy:

Unknown pisze...

Lubartów to taka malutka miejscowość, ale stamtąd pochodzę. Jest tam dużo fajnych second-handów. Polecam to miasto dla każdej maniaczki ;)

Pozdrawiam, https://privateorisuccess.blogspot.com

Różowa Szminka pisze...

żałuję, że w moich second handach nie ma takich cudeniek :(

Anonimowy pisze...

A orientuje się ktoś gdzie w Poznaniu można znaleźć fajne second handy?

BLUE CASHMERE pisze...

Wpadam bardzo często na twojego bloga, ale zupełnie zapomniałam o twoim sklepie kiedy byłam ostatnio w Krk (i to nawet w tej okolicy. Następnym razem na pewno wpadnę :)

Mis Marli pisze...

Ale cudeńka :) Dobrze rozumiem, pracujesz w SH? Jeśli tak, to nic dziwnego, że trafiają Ci się najlepsze perełki :)

BAMBI BOHO pisze...

KAŻDY UWIELBIA TE SKLEPY

a little CUP of ART pisze...

Wow, te ubrania wyglądają naprawdę ekskluzywnie.

minimalissmo blog modowy pisze...

Jestem zdziwiona, że masz takie rzeczy w sklepie. U nas w SH to ciężko na coś fajnego trafić. Napisałaś na FB że "Za 1zł" przy zdjęciu bluzki białej z motywem kwiatowym + jasne spodnie. Te rzeczy są za 1zł??? Wyglądają świetnie!

Zapraszam do mnie, ja z kolei wyciągam rzeczy ze starych szaf, są nawet prababcine :)

blog minimalissmo

Unknown pisze...

O tak, tak - zdecydowanie polecam Gorlice i Nowy Sącz :D Można znaleźć świetne rzeczy :)

Unknown pisze...

Uwielbiam ten lumpeks w Mielcu, nawet wczoraj go odwiedziłam :)