Spódnica w paski za 12 zl

Z tą spódnicą i jej zakupem wiąże się pewna historia.. mianowicie dwa tygodnie temu na FB pojawiła mi się reklama Stradivariusa na której pojawiło się zdjęcie bardzo podobnej, tylko nieco krótszej spódnicy w towarzystwie jasno jeansowej kurtki. Zdjęcie zainspirowało mnie aż tak że zapisałam je na pulpicie- miałam wszystko poza spódnicą.. 12 godzin później w moim cudnym dyskoncie odnalazłam ją za 12 zł :) Może być taki zestaw? :)
Spódnica- sh 12zł
kurtka- sh 12 zł
bluzka- sh 6zł
torebka- sh 12zł
slip on- elilu.pl

Zapraszam na mojego Facebooka! --> link













11 komentarzy:

Okiem Pozytywnej28 pisze...

No rewelacja ;) stylizacja świetna, a sama spódnica wow :D i jeszcze za takie pieniążki ;)

Natalia pisze...

Genialna spódnica :) Właśnie marzy mi się taka długa i obcisła.
Pozdrawiam :*

Jadwiga Lis pisze...

Mam bardzo podobną spódnicę:)

Domischh pisze...

Spódnica ma ciekawą długość i wyglądasz w niej świetnie <3 :)

Unknown pisze...

Rewelacja :)

Nippi pisze...

cudowna spódniczka z kurtką jeansową prezentuje się perfekcyjnie :)

Odzież damska pisze...

Nie mogę uwierzyć, że udaje Ci się znaleźć tak cudne rzeczy w sh...

Kasia pisze...

Mam w tym momencie podobną sytuację - na pulpicie zdjęcie pani w bajecznym, ale w sumie dość prostym stroju. Biały sweter, szare jeansy, białe mokasyny w szpic i ogromny srebrny naszyjnik. Ale niestety nawet sieciówki nie oferują w tym momencie czegoś tak abstrakcyjnego jak luźny biały sweter z głębokim dekoltem w serek... Kontroluję secondhandy :-)

Edek Kredek pisze...

Całość fajnie wygląda, ale ta długość spódnicy nie jest dla Ciebie :) za kolano byłaby lepsza, a przynajmniej do tych butów ;) ciekawa jestem jakby sie prezentowała w połączeniu ze szpilkami?

Pozdrawiam :)

Różowa Szminka pisze...

Super jest ta spódnica i w dodatku za tak małe pieniądze :)

Unknown pisze...

Nie będę oryginalna i powtórzę to co cała reszta przede mną. Genialna spódnica! Ja jestem trochę kurduplem, więc obawiam się takich długości.