Wszystko z sh

Hej dziewczyny! Znów kolejny przestój na moim blogu, tym razem spowodowany chorobą, która trwa od dwóch tygodni i nie chce odpuścić! Wariuje już od siedzenia w domu i ciągłego popijania herbatek :/ Ale do rzeczy! Takie wpisy jak dzisiejsze należą do moich ulubionych- chodzi oczywiście o takie, które w pełni pochodzą z second handów :) W końcu mogę wam pokazać mój wymarzony płaszcz za który zapłaciłam aż 24zł, a do tego mój ostatni hit - nowiusieńka torebka za 25zł :) Enjoy!

płaszcz- SH 24zł (New look)
koszula- SH 6zł
torebka- SH 25zł
spodnie- SH 12zł (Zara)
zegarek- SH 18 zł (Avon) 
naszyjnik- SH 4zł
slip on- 50zł


















27 komentarzy:

Unknown pisze...

Całość genialna! I wszystko z sh, super!
Pozdrawiam ;-)

Nippi pisze...

Rewelacyjny zestaw, niby zwyczajny ale z klasą i nutą elegancji :)

Domischh pisze...

Ale bosko wyglądasz <3 płaszcz szczególnie mi sie podoba :)

Stara Lumpeksiara pisze...

Piękny płaszcz, ale najbardziej zazdroszczę Ci, że trafiłaś w SH tą kopertową koszulę. Pozdrawiam :)

TynkaaBlog. pisze...

jaaaaaak cudownie! piękny post :)

Miss Cosmo pisze...

wow, super :)

Unknown pisze...

ja Cie krece! cudo!

Okiem Pozytywnej28 pisze...

Wow :o jestem pod wrażeniem, cudowna stylizacja ;) no i na dodatek wszystko z SH ;)

-I-K-S- pisze...

widać prawdziwe perełki nie muszą być tylo w CH alenależy ich szukać SH ;)

Katarzyna Gucwa pisze...

Wow .. Takie cudeńka w SH :)
Ślicznie wyglądasz !!
Pozdrawiam

www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

Koronkowa sukienka pisze...

Ta koszula jest cudna!!!

Effa pisze...

świetne buty :)

Koktajl pisze...

świetnie wyglądasz , płaszczyk jest świetny ! :)

Anonimowy pisze...

You look amazing dear!

Please click in the Romwe link on my post!
http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/spongebob.html

D A I S Y pisze...

Świetnie wyglądasz! <3 uwielbiam buszować po sh i wyszukiwać takich perełek jakie np Ty masz na tych zdjęciach :)

Unknown pisze...

Świetny look i to jeszcze w całości z sh! :)

Sandicious pisze...

Twoja stylizacja to dowód na to, że w lumpeksie można dostać naprawdę świetne rzeczy! Bardzo podobają mi się spodnie :)))

Shopaholic pisze...

wow, i to jest dowód że można się od stóp do głowy ubrać w sh i to jak modnie!Butki są świetne :)

Unknown pisze...

Super zestaw!

Magdalenaaa pisze...

Zakochałam się, będę częstym gościem :)

greatunderwear pisze...

Kurcze super, ja jakoś nie mam ostatnio szczęścia do SH :)

Unknown pisze...

Świetny płaszcz :)

d pisze...

Świetny zestaw, tym płaszczem to bym nie pogardziła :) A zegarek uroczy :)

aliceFashion pisze...

Super :)
Alice

MILEX pisze...

Unknown pisze...

Zestaw niczym z Vouge i to za grosze, a płaszcz to jedno wielkie wow. :)

Evcia pisze...

Śliczny ten plaszczyk :-). Prawdziwa perelka. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na szmateksowe-perelki.blogspot.com