Grey coat 8zl

Nie lubię walentynek. Od zawsze. Zakochane pary, pełno róż, oblężone kina i restauracje... Dlatego na ten weekend uciekłam do rodzinnego Mielca, tutaj jak zawsze cisza i spokój. W dzisiejsze, niedzielne popołudnie chcę wam pokazać mój nowy płaszcz, do którego sama nie mogę się przekonać.. Kupiłam go w sh za 8zł, nieco zwęziłam, ale nadal nie czuje się w nim za dobrze, bo wydaje mi się dużo za duży. A wy co sądzicie?
płaszcz- sh 8zł
torebka- sh 8zł
spodnie- sh 13zł
szalik- sh 2zł
koszula- stradivarius- 29zł














18 komentarzy:

Kasia pisze...

Płaszczyk świetny, niepotrzebnie masz wątpliwości :-)

Pozdrawiam i zapraszam Cię do mnie
http://minimal.cba.pl/

KarolajnBy pisze...

Ale piękny <3 i ten szalik też bardzo mi siępodoba :)

Katarzyna Piwowarczyk pisze...

Płaszcz jest genialny ! :)

Agnieszka Laviolettee pisze...

O to przybij piatkę, bo mnie też denerwuje cała ta walentynkowa wrzawa! :) a twój zestaw jest cudny, grey jest zawsze ok :) podstawa w szafie:)

AgataP pisze...

bardzoooo mi sie podoba polaczenie plaszcza z szalikiem , do tego snieg i ciemny dół!slicznie wszystko razem wyglada!!

Daria Stręk pisze...

cudowny set za na prawdę niską kasę :) PorcelainDesire

Kinga Kulig pisze...

jak dla mnie to zbyt cicho i spokojnie jest w tym miejscu. przeraża mnie to zamarcie miasta zwłaszcza w porze wieczorowej ;)

Wioletta Druć pisze...

W płaszczy wyglądasz super!
Pozdrawiam ;-)

iluminacje.konwersacje pisze...

bardzo udany zakup :) a walentynek wiele osób nie lubi i ja również do tych osób należę. Dla mnie to wydumane, sztuczne święto ;)

themissydi pisze...

Moim zdaniem ten płaszcz wygląda super na Tobie :) Jeszcze za taką cenę... :)

Natalia Urbaniak pisze...

Świetny look! I to za jaką cene :) Bardzo mi się podoba.
Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

Roberta Ka pisze...

Nawet się nie zastanawiaj, wyglądasz w nim świetnie, jest lekko oversizowy, ale ja uwielbiam takie ciuchy! : ) Rewelacyjny zestaw, niezły z Cb lumpeksowy łowca. : p
robertakaaa.blogspot.com : )

Nippi pisze...

Bosko wyglądasz :)

Katarzyna S pisze...

Jak na mój gust, płaszczyk prezentuje się naprawdę dobrze. Bardzo zazdroszczę Ci takich udanych, sh'owych zakupów. Świetnie wyglądasz.
Pozdrawiam :)

Diana Cloudlet pisze...

Randomly found your blog and can’t express how I like it!
It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos!
I’ll be happy to see you in my blog!)

Diana Cloudlet
http://www.dianacloudlet.com/

Magia Sióstr pisze...

Świetny zestaw! W życiu byśmy nie pomyślały, że te ubrania pochodzą z sh :)

SH girl pisze...

Bardzo ładnie wyglądasz w tym płaszczu. Mi osobiście właśnie najbardziej podobają się takie luźniejsze fasony, no i do tego jeszcze ta cena ;) Pozdrawiam :)

Ewa Michalik pisze...

Super! <3