Nowosci z second handu

Udało mi się tak zorganizować zajęcia na uczelniach, że dwa tygodnie mogę spędzić w Mielcu :) Oczywiście nie obyło się bez odwiedzin moich ulubionych sklepów, czego efekty możecie zobaczyć poniżej. Niestety, dużo młodzieży ma wolne od szkoły przez co konkurencja jest ogromna, a w ich wieku działa chęć pokazania znajomym jacy oni nie są wspaniali w znajdowaniu perełek, dlatego po sklepie latają dzikie małpki (nie obrażając nikogo kto tam ze mną wtedy był a może to czytać) i biegają znajomym pokazywać co to oni nie mają.. jeb. Obstawa butów jest największa- Air maxy, Vansy, Conversy- oh yeah- muszę je mieć i ja! Tragedia, nie wiem czy lepiej płakać czy się śmiać. To już moje czwarte podejście od tamtego tygodnia i w ubiegłą środę to już sama nie wiedziałam co ja tam robię. Ale to musielibyście sami zobaczyć :)
Ja mam tylko tyle ubrań ale przynajmniej zdobytych bez szkody dla innych :)










14 komentarzy:

Bright like sun pisze...

Byłam dzisiaj w sh i miałam to samo, normalnie szturm na wieszaki z ciuchami :) Dlatego straciłam ochotę na buszowanie i znalazłam tylko jedną bluzkę. Pozazdrościć łupów, najbardziej podoba mi się czarna mała torebka, sama takiej szukam - na razie bez powodzenia :)

Magdalena pisze...

Bardzo fajne łupy :)

asistylee pisze...

Białą torebką przebiłaś wszystko !!! Dziewczyno to chyba najpiękniejsze '8 zł' jakie widziałam w życiu !!! Szał szał :* Szczęściaroooo ! :***

rice and pepper blog pisze...

pasiasta koszulka i czarny żakiecik wygrywają <3

aliceFashion pisze...

większość jest świetna i w moim stylu ;)))



www.aliceFashion.pl

Domischh pisze...

Rewelacyjne nowości! Czekam na stylizacje z ich udziałem :)

Unknown pisze...

Piękne rzeczy upolowałaś, biały tłoczony T-shirt podoba mi się zdecydowanie najbardziej :)

Unknown pisze...

Boooskie ciuszki! Podoba mi się wszystko!
Pozdrawiam ;-)

szaroscgwiazd pisze...

ale ja Ci zazdroszczę tych lumpeksów!! ;)

Pattielicious pisze...

Super znaleziska :) Nawet Cię widziałam niedawno. Chyba też preferujesz szukanie na spokojnie. Tylko lepiej Ci ono wychodzi :D Mam takie samo określenie (dzikie małpki) na osoby, które rzucają się na nowy towar xD Byłam ostatnio świadkiem focha pewnego mężczyzny, który w walce o buty dał z łokcia jakiejś pani. Stanął z założonymi rękami i krzyczał: "Nie zamierzam nikogo przepraszać!". Śmieszne to było, bardzo..:)

Zoya pisze...

super koszula i torebka!:*)

Unknown pisze...

Piękne łupy!!!!
Zazdrość - wrrr :))))

Daria pisze...

Wyglądasz rewelacyjnie, aż trudno uwierzyć, że to z sh.. super

www.daariaaa.com

Joaninha pisze...

jeazuuuuuu

kocham wszystkooo
te szmateksty to mistrzostwo swiata, raj !

mega