20 ubran za 115 zl


Hi! Dziś podsumowanie ostatniego tygodnia w moim rodzinnym mieście, a dokładniej zakupów! 2 wyjścia do second handu sprawiły, że nie wróce do Krakowa z jedną walizką lecz z dwiema. Dwie torby ubrań za 115zł!- za to kocham to miasto:)
Po za tym od tego tygodnia rusza NOWA akcja na moim blogu- mianowicie będą posty nie tylko z moimi ale i z WASZYMI zdobyczami z second handów:) Jeżeli masz jakieś fajne ubranka, którymi chciałabyś się pochwalić prześlij zdjęcia na adres: asia.kilian@gmail.com wraz z nickiem i ceną za jaką nabyłaś ciuszki. Będę wdzięczna:)

















17 komentarzy:

asistylee pisze...

naszyjnik wymiata :) Piękny jest :*

Weronika pisze...

o jaaa nieźle :D

themissydi pisze...

Szok ;o Ile wspaniałych rzeczy :) Zazwyczaj kupujesz w dni dostaw czy starasz się chodzić pod koniec, żeby taniej kupić? :)

Unknown pisze...

aaa nienawidzę cię za te zakupy :p jak można tyle pięknych rzeczy upolować podczas dwóch wypadów do sh? rzeczy są genialne i absolutnie wszystkie bym z chęcią przygarnęła :) sama też uwielbiam szperać po Sh ale już dawno nic ciekawego nie udało mi się znaleźć(a tym bardziej w tak niskich cenach):(

http://blacknecklace.blogspot.com/

rice and pepper blog pisze...

Niesamowite... Bez kitu, nie mam słów po prostu...

Domischh pisze...

tego pudrowego sweterka z H&M Ci zazdroszcze <3

Anonimowy pisze...

OMG ! takie torebki w takich cenach, ja nie wierzę

MILEX pisze...

Nicely done!

Ćma pisze...

Przejrzałam kilka Twoich postów i nie wiem czy bardziej boli mnie to ile masz cudownych ciuchów z SH czy to,że u mnie w Lublinie nie możliwe jest znaleźć takie perełki.. Oddaj wszystko!

Unknown pisze...

Aleee Ci zazdroszczę tego sh! Podobają mi się wszystkie Twoje zdobycze, piękne ciuszki!
Pozdrawiam ;-)

Unknown pisze...

Normalnie nie wierzę, świetne ciuchy ale z ciebie szczęściara, masz dostęp do fajnych SH i do tego dobre oko i gust, pozdrawiam i dodaję blog do obserwowanych.

Pani M. pisze...

Nie potrafię tego zrozumieć- takie super ciuchy i takie ceny !
Nie mniej zazdroszczę Ci, masz swietne ciuchy za bezcen, rewelacja !!!

Eveline pisze...

ślicznie Ci w tej sukience :)pozdrawiam
woman-with-class.blogspot.com

Eveline pisze...

ślicznie Ci w tej sukience :)pozdrawiam
woman-with-class.blogspot.com

Unknown pisze...

bardzo podoba mi się ta sesja! świetna!! Stylizacja rowniez jak najbardziej udana:) zapraszamy do nas!!
enjoyourfashion.blogspot.com/

Ania Ofierzyńska pisze...

Super blog! zaczynam obserwować :)

Anonimowy pisze...

Wszystko piękne! Sama poluję w SH, dlatego z przyjemnością ogląda mi się Twoje zakupy ;)
Widzę tam sweterek z angory z H&M? Jeśli jest tam metka możesz mi podać jak go prać? Kupiłam ostatnio taki sam ale metka wycięta ..
Pozdrawiam!