Eat diamonds

W poniedziałek rano, czyli pierwszy dzień po przyjeździe do rodzinnego miasta mama zerwała mnie z łózka mówiąc, że mam być kierowcą babci do lekarza. Wstałam więc jak przystało na wzorową córkę i pojechałam jednak jak sie okazało trasa nie prowadziła do lekarza tylko na otwarcie szmateksu. W taki oto sposób stałam się właścicielką tej małej torebeczki, którą możecie oglądać poniżej:) 

spódnica- sh 6zł
torebka- sh 13zł
buty- sh 6zł
marynarka- sh 6zł
naszyjnik- stradivarius 34,90
bluzka- reserved 19,90
okulary- h&m 22,90














13 komentarzy:

Neelisaa pisze...

świetna spódnica ;) i torebeczka także fajna ;)

Ana looka pisze...

torebka jak torebka ale jaka fajna spódniczka!!!!!

Bo4Go Iphoneography of fashion pisze...

och, jaka piękna jest ta spódnica, urocza!
super look!
pozdrawiam

Kasia pisze...

świetnie wyglądasz! niby modny czarno-biały trend, ale zupełnie inaczej podany! super :)

Alina Borak pisze...

Genialna ta spódnica ;)

Say me Justine pisze...

Swietny look :)

Bright like sun pisze...

Spódniczka i marynarka najlepsze !

alexxon pisze...

Fajna torebka :)
Marynarka świetna :D

Barbara Posłuszna pisze...

jestem zauroczona Twoją spódniczką ♥

powerpinkyx pisze...

Super blog! Dodaję do obserwowanych :)

Wioletta Druć pisze...

Jak zawsze bardzo mi się podoba!
Pozdrawiam,

zabawa-moda.blogspot.com

nicoleta buru pisze...

You look stunning. Such an amazing outfit, sweetie ^__^

Many kisses,


Nicole

www.nicoleta.me

EstelleFashion pisze...

Prześliczna i bardzo pomysłowa stylizacja ! ;)))