Pink sweater

Ostatnio zamówiłam sobie parę rzeczy przez stronę whole-sale - ci którzy mają mojego facebooka widzieli co:P i pragnę zaznaczyć, że nie polecam! Dwa dni przed planowanym dostarczeniem zadzwoniła do mnie babeczka z informacją, że mam zrobić jakąś odprawę celną przez internet! Dostałam jakieś durne pliki do wypełnienia, oczywiście dodatkowo płatne i do tej pory żadnego potwierdzenia czy zrobiłam to dobrze czy źle. Paczki dalej nie ma, jedynie informacja, że paczka może zostać odesłana dostawcy.. masakra! 
A tak poza tym to wczorajsze ostatki u mnie były udane i  w spędzone w miłym towarzystwie - dziękuję:)
A co do dzisiejszego posta to muszę przyznać, że ostatnio naszyjnik, który widzicie okropnie przypadł mi do gustu, może i neony odeszły wraz z latem, ale dla mnie nadal są ekstra! Dziś zdecydowanie kolorowy zestaw:)
Sweter- sh 6zł
spódnica- sh 7 zł (h&m)
torebka- mohito
buty- new yorker
naszyjnik- glitter











20 komentarzy:

a little desire pisze...

Jak ładnie i kolorowo;)

Zainspirowana pisze...

Świetny bardzo pozytywny zestaw. W sam raz na zimę :)

Pomysł na szycie pisze...

Świetny sweter! Bardzo fajny zestaw, zmieniłabym tylko buty na czarne;)
F.

Karolina Małgorzata pisze...

fajna kolorowa stylizacja:)

Jadwiga Lis pisze...

oo bardzo fajnie:) tak kolorowo:)

Unknown pisze...

Stylizacja (jak zawsze) zachwycająca - zazdroszczę Ci twoich SH - też chcę takie!

CurlyFashion pisze...

jak dla mnie - im więcej kolorów, tym lepiej, więc bardzo mi się podoba :3

ana-looka.com pisze...

bardzo fajne kolorki!!!! :)

aDancingQueen pisze...

uwielbiam Cie za polaczenie rozu z zoltym. CUDO

Angelika pisze...

Świetne kolory i stylizacja!!!

Olga pisze...

Naszyjnik jest super, ale stylizacji zdecydowanie nie przypadła mi go gustu... :(

Unknown pisze...

kolorki kolorki:)

Kasia Kwiecień / www.fashionbranding.pl pisze...

Lubię takie kolorowe zestawy! Wszystko ładnie dobrane, a najlepszy sweter!
Mam nadzieję, że w końcu dotrze do Ciebie paczka... bez sensu, że straciłaś dodatkowe pieniądze!

daniaa90.blog pisze...

ślicznie wyglądasz :) kolory fantastyczne :)

Marta :) pisze...

I wróciła do nas wiosna:) Od razu weselej :)

Holdtogether pisze...

Co za cudowne połączenie kolorystyczne :* zachwyciłaś mnie nim, pozornie dwa nie pasujące do siebie kolory a tutaj idealnie wyglądają :*

Całuje Tina :*

szaroscgwiazd pisze...

świetna kolorystyka! ;d

Stycznie i Arty pisze...

nie wiedziałam że łosoś z żółtym może tak fajnie wyglądać! :D

GoldenGirl pisze...

Świetne kolory!

BMB pisze...

ajaja ale masz piękne nogi:P
obserwuję i zapraszam do siebie:)