Powracam!

Po dość długiej przerwie- powracam! Ten rok akademicki jest zupełnie inny od pozostałych- nowe mieszkanie, dwa kierunki studiów i praca- stąd brak mojej obecności ostatnio.. Dodatkowo organizacja małego urodzinowego przyjęcia pochłonęła cały mój wolny czas w tym tygodniu. 
Dla tych którzy pytali o włosy odpowiadam- tak, farbowałam xD a dla tych którzy byli zainteresowani ubraniami, które wystawiłam na sprzedaż odpowiadam, ze TUTAJ znajdziecie większość odpowiedzi na zadane pytania:)
 Torebka- e-torebka.pl
koszula- sh 7zł
buty- primark
bluzka- sugarlips
legginsy- sh (zara) 4zł!





19 komentarzy:

Unknown pisze...

w temacie wyprzedazy to przy okazji zapraszam na mega wyprzedaz, moze Cie cos zainteresuje http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=2513609
pozdrawiam
ewa

Say me Justine pisze...

Swietny look!Ostatnio uwielbiam takie proste kombinacje:)

Martyna. pisze...

genialnie <3

Pomysł na szycie pisze...

Świetnie wyglądasz! Prosto,skromnie i elegancko, to lubię:)
F.

Unknown pisze...

bardzo mi się podoba. Sama gustuję w takich właśnie zestawieniach. A koszula świetna!

Anonimowy pisze...

Wyglądasz wspaniale, bardzo mi się podoba to, co tu prezentujesz:)

by ola pisze...

bardzo fajny zestaw :)

CurlyFashion pisze...

prosty, ale efektowny zestaw - idealny na zabiegany tydzień :)

szaroscgwiazd pisze...

a ja mam podobną koszulę i straszny z nią problem do dziś. Od kiedy mam ciemniejsze włosy jest dla mnie zbyt ciemna.. rozjaśnię ją jakąś koszulą pod ;d
piękny ten zestaw! ;)

shoppanna pisze...

Fajnie wszystko razem zgrałaś!
Pozdr.
shoppanna

fashionaddicted pisze...

będąc na weekend w Krakowie miałam okazję widzieć Cię w tym outficie ale dodatkowo z reklamówką zakupów z Carrefoura :)
super wyglądałaś, z daleka przyciągałaś :)

Anonimowy pisze...

to jaki ten 2 kierunek wybrałaś?

The Rubber Doll by Pepa pisze...

love this look! perfect-- ♥
therubberdoll.com/

Anonimowy pisze...

gdzie ty takie zajebiste ciuchy znajdujesz?

UNCARO pisze...

Świetne łupy z sh ;)
Zazdroszczę, w dodatku doskonale połączone ;))

Zapraszam do mnie na konkurs, spróbuj szczęścia:
http://trendydreamer.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-mephobia-diy.html

The-Bigwig pisze...

Świetna stylizacja, gratuluję wyboru, zasługuje duży "+"!
Będę obserwował i chętnie wracał :)

Pozdrawiam
The-Bigwig

I love 2ndhands! pisze...

super że na Ciebie trafiłam, uwielbiam szmateksy !

Zapraszam do świata 2ndhandów ! ilovesecondhands.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

zakochałam się w spodniach! :)) Ann

http://dreamvestido.blogspot.com/

Gogosek pisze...

rewelacyjny zestaw! piękne połączenie i ceny tych rzeczy mnie zabijają a serce się rwie do jakiegoś SH!