Nowe łupy!

Wszyscy pokazywali swoje choinki i prezenty, a ja wam pokaże dla odmiany choinkę oraz nowe łupy!
Jest ich sporo i w sumie wszystkiego sfocić mi się nie chciało więc na razie tylko cześć:)
Na początek może jakaś kolejna stylizacja, niestety w domu, wybaczcie za jakość zdjęć ( i tak je próbowałam " poprawić")

AAaaaa i oczywiście życzę udanego sylwestra! Mój będzie spędzony w pracy:( Tak więc choć wy bawcie się dobrze:)

Koturny- sh, atmoshere 16zł
koszula jeans, sh- 5zł
bandażowa spódniczka, sh- 5zł
sukienka sh- 1zł !!
złota bluzka, sh- 4,5zł
spodenki, sh- 3zł
sweter, sh- 8zł



















23 komentarze:

Ann pisze...

nie lubię Cie;).! wiesz czemu :)

Alexandra ♣ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Alexandra ♣ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Alexandra ♣ pisze...

Kurczę, ty to masz rękę ! Porwę Cię kiedyś z tego Krakowa i zabiorę ze sobą na ciuchy ^_____^

Polacy Rodacy pisze...

Świetna spodniczka :))
Zapraszam takze do siebie, nicolemlotkowska.blogspot.com :))

Klaudia B. pisze...

rewelacyjne ubrania!
Ja nigdy nie umiem nic znalesć w sh
:(

pozdrawiam,
Klaudia B. :*

A. pisze...

dodaje do obserwowanych :) mogę liczyć na to samo? pozdrawiam :)

A. pisze...

ps. jestem fanem na lookbooku! :) mogę liczyć na to samo?

Anonimowy pisze...

genielne ciuchy. w tym sh same takie perełki czy rzeczywiście porządnie musisz sie naszukać? są jakieś męski rzeczy? Kasia ;)

sh-girl pisze...

U mnie na szmatach jest dużo fajnych rzeczy więc szukać nie trzeba, jedynie walka wchodzi w grę! Boje są czasem zacięte, że pojawia się nawet policja:p A co do męskich ubrań to oczywiście są i wiem, że też spokojnie fajne rzeczy znaleźć można. Są też ciuszki dziecięce, zabawki, a czasem nawet biżuteria i perfumy:)

Nessin pisze...

wspaniale zdobycze. Zazdroszcze takiego sh ! Jutro ide do mojego,tak mi zal.A moje buty są z deichman'a za ok 140 zl chyba. Ale sa bardzo wygodne i wytrzynale.Takze polecam,moze jeszcze beda.

Annie pisze...

Świetna ta jeansowa koszula! Zazdroszczę:)


Zapraszam również do mnie,
www.muaaa.blogspot.com

TearDrop pisze...

olaboga nogi do nieba!;)

xvenon pisze...

jakie boskie zdobycze !! zazdroszczę : )

ewsko pisze...

dziękuje, cudownie wyglądasz, sukienka piękna, ale przesliczny masz sweterek :) piękna ta torebka, ostatnio się zastanawiałam nad nią, mieści się w niej A4 ? , wygodna na co dzień ?

Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Sliczna torebeczka!

Egocentryczna pisze...

upolowalas sukienke za 1zl? to ja nie mam pytan, jestem mistrzem SH ;D

▲Tyna pisze...

beautiful look:) dot tights looks great on you dear! you are really pretty ♥

cAtHeRiNeLiNe pisze...

sukienka jest piękna! bardzo zwiewna i delikatna- małe cudeńko:)

мαנтα. pisze...

` b. ładną masz figurę . :) świetna torba.. taka duża. ubóstwiam takie ! ;* zapraszam,. :)))

Angelika pisze...

Bardzo mi się podoba Twój styl - extra stylizacje! ZAPRASZAM DO MNIE;-)

Lady E pisze...

Piękna stylizacja ;)
Sukienka i rajstopy rewelacja ;)

paradixe pisze...

o nie... takie swietne rzeczy w sh ?!
Nie które "sklepy" tak mają , chociaz powiem Ci, że ja juz sie chyba uzaleznilam od sh ...